robotimeister.ee koduleht

Ülevaade

Robotimeister.ee veebipood keskendub Mamibot ja Tesvor robottolmuimejate ning Mamibot aknapesurite müügile. Tegu on võrdlemisi noore, kuid tegusa ettevõttega. Meie lauale jõudis see projekt võrdlemisi ootamatult – nimelt klientidel oli juba töötav veebipood olemas, kuid probleemseks kohaks oli veebilehe kiirus ning halb leitavus otsingumootorites.

Peale eelkonsultatsiooni saime paika tegevuskava edasisteks tegevusteks, mida ja kuidas olemasoleval lehel parandada. Samas, nagu kõik hästi tehtud plaanid, ei läinud ka seekord kõik päris nii nagu algselt plaanisime. Lisaks algselt planeeritud lehe optimeerimisele ja SEO parandamisele saime lõpuks kogu kodulehe uuesti üles ehitatud kasutades olemasolevat disainijoont, et saavutada soovitud tulemus. Lisaks eelnevale lõime kliendile turunduslahendused Google Ads Search ja Facebook reklaamide näol ja aitasime luua kodulehel platvormi uudiste ning ülevaadete avaldamiseks.

Klient: Robomaster OÜ

Veebileht: robotimeister.ee

robotimeister.ee

SEO

Kirjutasime lehtede META-kirjed, tutvustasime veebilehte Google ja Bing otsingumootoritele. Olulisel määral parandasime kodulehe tehnilist kiirust ja kasutusmugavust.

Sisutekstid

Lõime blogi platvormi, kirjutasime esimesed artiklid ning kohendasime nii eestikeelseid kui venekeelseid tootekirjeldusi.

Turundus

Facebook ja Google Ads Search teksti- ja videoreklaamide loomine ja  konversioonide mõõtmise seadistamine. 

Tööd ning lahendused

Antud projekti alustades oli peamiseks probleemiks see, et Google jaoks ei olnud koduleht kasutajasõbralik – lehe kiirus ning tehnilised lahendused ei vastanud sellele, mida peetakse heaks või kvaliteetseks. Lisaks oli lehe algsete loojate poolt väga palju möödapanekuid just SEO seisukohalt – Google, Bing ja Yandex otsingumootoritega liidestamata, lehtede ja toodete META-kirjed puudu jms. 

Meie esimesteks sammudeks oli sellest tulenevalt:

  • Veebilehe sisulehtede META-kirjete (ehk see osa, mida kuvatakse otsingumootorites) kirjutamine ning õige struktuuriga andmete edastamine, et otsingumootorid teaks ka toodete hindasid jms.
  • Veebilehe tehniliste lahenduste optimeerimine. Google Page Speed Insights andis algselt mobiilse versiooni hinnanguks 4% ning arvutiversiooni hinnanguks 15%. Sama teemalahendust kasutades jõudsime 30% mobiilne ning 52% arvutiga. Seda saavutasime vahemälureeglite rakendamisega, liigsete WordPress laienduste eemaldamisega ning kasutatavate piltide optimeerimisega.
  • Google Analytics, Tag Manager ja Facebook Pixel korralik liidestamine, et oleks võimalik aru saada, kust kliendid tulevad ja mida lehel teevad. Samuti konversioonide mõõtmise seadistamine Facebook ja Google Analytics platvormis.
  • Vene keeles kuvatavate toodete ja sisutekstide kohandamine.
  • Korduma kippuvad küsimused ja Uudised moodulite paigaldamine ning sisu loomine.
  • Turunduse ja taasturunduse kampaaniate loomine ning rakendamine nii Google kui Facebook platvormis. Meie poolt tuli nii kampaaniate loogika kui visuaalsed materjalid.

Samas seda tööd tehes jõudsime ühel hetkel tõdemuseni, et antud tehnilist lahendust, eriti olemas olevat teemapaketti kasutades ei ole võimalik saavutada täitsa seda tulemust, nagu soovime. Vahemälu reeglite rakendamine ning lehe agressiivsem optimeerimine tahtis kliendile kuvatavat vaadet pidevalt ära rikkuda. Lisaks tuli siia juurde probleem, kus oli vaja veebileht teise teenuspakkuja serverisse liigutada, kuna hetkel kasutusel oleva teenuspakkuja riistvara kippus palju lubatust oluliselt rohkem tõrkuma. Tulemuseks oli see, et algselt ühe teemapaketi peal olnud lehe ehitasime algusest peale teisele teemapaketile ja liigutasime uue lahenduse uude serverisse ning klientide jaoks liigutus ei olnud nähtav. Selle töö vaheetapid ja tulemused olid:

 

  • Kodulehe loomine uuel teemapaketil.
  • Klientide ja tellimuste andmete eksport uuele platvormile.
  • Veebilehe füüsilise majutusserveri vahetus.
  • Oluliselt parem lehe optimeerimine: Google Page Speed Insight annab keskmiselt tulemuseks 65% mobiilses vaates ning 93% arvutiversiooniga.
  • Lehe nähtavuse parandamine tänu Search Console liidestusele ja lehe sisukaardi tutvustusele.
  • Oluliste märksõnade jälgimine: mis kohal Googles nähtavale tullakse.

Tulemused

Peale esimest kuud näeme Google Search Console kaudu tõsiasja, et oluliste märksõnade kontekstis (robottolmuimeja(d), Mamibot jne) on lehe positsioon oluliselt kasvanud ning positsiooni paranemise trend on jätkuv. Samas SEO ei ole ühekordne töö ning me jätkame antud tööga.

Facebook ja Google reklaamikampaaniad on väga efektiivsed. Uute klientide veebilehele toomisel on müügitulu kasv kordi kõrgem kui kliendi toomise kulu. Samuti on taasturundus efektiivne, võimaldades minimaalse lisakuluga tuua uusi müüke juurde.

%

Google otsingu positsiooni paranemine

%

Rohkem müüke

%

Lehe laadimise kiiruse kasv

Kliendi tagasiside

Lihtsalt SUPER! Kui vajate kiirelt abi siis oletegi jõudnud õigesse kohta.
Tehti meie koduleht korralikult ja mõistliku hinnaga nii heaks kui võimalik. Tänu sellele jääb Hundikuu Agentuur meie lehehalduriks veel pikaks ajaks.

Andreas Kuura

Juhatuse liige, Robomaster OÜ

Soovite ka enda ettevõtet nähtavamaks teha?

Hundikuu Agentuur aitab teie “ulgumisel” kaugele kõlada!

Hinnapakkumise päring

Väga meeldiv, et soovite Hundikuu Agentuuriga koostööd teha.

Palun täitke allolev kontaktvorm ning me võtame teiega lähiajal ühendust.

Lugupidamisega

Hundikuu Agentuur

1 + 12 =